12 Haz 2010

Yemek Siparişi İşkencesi

-Dıııııt
-İyi günler Burger King (güzel sesli hatun)
-İyi günler, sipariş verecektim. (bu benim)
-Buyrun efendim.
-Bir adet whopper menu, büyük seçim olsun, içinde hardal ve acı istiyorum lütfen. (whopper derken ağzımı yamultmadan , bir Türk gibi söylemeye gayret ediyorum.
-İçinde sadece hardal ve acı mı olsun?
-??? Sadece derken?
-Yani başka bir şey koymayalım mı?
-Başka bir şey derken?
-Beyfendi, içinde et, marul, soğan vs olmasın diyorsunuz yani doğru mudur? (burada sertleşmeye başlar hatun)
-Dalga mı geçiyorsunuz?
-Beyfendi öyle demediniz mi biraz önce, içinde sadece hardal ve acı olsun demediniz mi?
-Sadeceyi ben demedim siz dediniz.
-Peki geri kalanı demediniz mi?
-E tamam dedim de buradan nasıl sadece anlamı çıkardınız. Var mı öyle sipariş veren?
-Tabii ki var.
-Kim peki?
-Kim kim?
-Yani ekmeğin içine sadece hardal ve acı koyup yiyen birisi varsa ben onunla tanışmak isterim. Bana numarasını ismini verebilir misiniz?
-Beyefendi müşteri bilgilerimizi paylaşmıyoruz. Telefonu çok meşgul ettiniz. Başka bir şey ister misiniz?
-Acı sos ve sarımsaklı mayonez isterim. Meşgul ettiğim için de üzgünüm ayrıca (küskün liseli kız gibi bir ses tonu)
-Whopper'ın içinde acı sos var..(umursamaz sinirli ses tonu)
-Evet var.
-........ (sessizlik)
-........(sessizlik uzar)
-Ekstra acı sos ve sarımsaklı mayonez yazdım. Büyük seçim yapayım mı?
-Ufff, en başta dedim ya. Yapın dedim:(
-Chicken tendersler kampanyada efendim, 6 adet alırsanız bıdı bıdı bıdı bıdı bıdı, ister misiniz?
-Yok!!(dudaklar büzük ve ağlamaklı)
-Siparişinizi tekrar ediyorum. Bir adet whopper cheese menü, acılı olacak....
-Hardala ne oldu??
-Acı ve hardallı olacak..
-Durun durun vazgeçtim , istemiyorum. İyi günler.
..........................................................
---------------------------------
-Dııııt
-Sönmez Pide buyruuaaaoouououunnn.
-Sönmez usta, Serdar ben,
-Ooooooooooo , Serdar abii, buyur abii.
-Her zamankinden
-Eyvallah abi,
(İçeriye) - Çek ordan bir buçuk kuşbaşılı acılı pide yanında acı biber, iyice pişecek, domates olmayacak içinde,
-Yanında ayranla gönderiyorum hemen abi
-Sağol ustam.

7 yorum :

  1. Ya süper yaaaa :)) Diyaloglar arasındaki fark ve budur işte! Kurumsallaşıyoruz derken bokunu çıkarıyorlar, müşteriyi bunaltıyorlar.

    YanıtlaSil
  2. @aslı sağol, biraz salak olduğumun farkındayım ama istediğim sadece "daha basit bir dünya"

    YanıtlaSil
  3. iyi hoşda sen rejim de değilmiydin:)göbek gene çıktı desene:/ herşey acılı nerdeyse.. zor işin zor..

    YanıtlaSil
  4. :(((((((( bu gün cumartesi ama serbest yeme içme. benim rejimim bu şekilde:(

    YanıtlaSil
  5. :)verirsin sen o kiloları.. arada miden bayram etsin:)
    ne o diyetmiş ya,kaç kere geçtik biz o yollardan biliyon mu:(( diyet yapan birini görünce tutamıyoruz kendimizi.. refleks işte, bakma sen bize:)

    YanıtlaSil
  6. ha ha ha...

    ya böyle entel yerler anlamaz ki bizim dilimizden. En Şuh sesleriyle bile sıkarlar adamı. Düşün adrese geçmemişsiniz bile :))) dilimizi anlayan usta candır karın açlığına hızlı ilaçtır .

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Sevdiysen paylaş.