18 May 2010

FF de neler oluyor??

Son zamanlarda bolca vakit geçirdiğim friendfeed den aboneliğimi sildim. Benimle neredeyse aynı zamanlarda bir kaç kişi daha friendfeedden ayrılma kararı verdi. Hal böyle olunca akıllarda soru işaretleri oldu kaçınılmaz olarak. Şimdi bu soru işaretlerini aydınlatmaya çalışalım yavaş yavaş. Bu arada yeri gelmişken bende sonra bir h1n1 daha türemiş, benimle alakası yoktur. Şubemiz olmadığı gibi ürünlerimiz el değmeden islami usullere uygun olarak hazırlanmaktadır.
Friendfeed'de ne olduğunu anlayabilmek için konusu geçen insanları yakından tanımak irdelemek gerekir. Şimdi biz de tam olarak bunu yapacağız, bu insanlar nedir, ne yerler ne içerler, neler hisseder nasıl davranırlar?? Bunlara cevap verdikten sonra belki asıl sorunun bir önemi kalmayacaktır. Burada anlatılan her şey çok önemli ve çok gizli bir çok olaya işaret ettiği için kişilerden kendi özel sırlarını anlattığım için şimdiden özür diliyorum. Gelin kahramanlarımıza yakından bakalım.



Sewimsiz Bilgin

Web dünyasının en tartışılan isimlerinden biri olmuş bu şahsiyet ismiyle marka olmayı başarabilmiş nadir insanlarından birisidir. 20. yüzyılın ikinci yarısında Nahçıvan'da doğmuş, eğitimini Bağdat medresesi ve El Cezire medresesinde tamamladıktan sonra seyyahlığa merak salmıştır. Hayatının bir bölümünü Tibet'de "yak" olarak geçirdiği bilinmektedir. Sosyal medya uzmanlığını , hazır cevaplılığını, insanları sinir etme özelliklerini bu dönemde aldığı tahmin edilmektedir. Öğrendiği uzak doğu teknikleri ile kimliğini gizleme yetisi ve aynı anda bir çok yerde bulunabilme (fake denir) özellikleri kazanmış ve bunları ustalıkla kullanabilmiştir. Cinsel tercihleri ve yaşı konusunda bir çok tartışma yapılmıştır, ama kimse bilmez ki, öğrendiği tekniklerle bunları da değiştirebilmektedir. Yeri gelince seksi ve ateşli bir hatun, yeri gelince salak bir çocuk, yeri gelince mülayim kendi halinde bir adam, yeri gelince de seksi ve oturaklı bir adam olabilmektedir. Gerçi son söylediğimin yeri hiç gelmedi ama olsun.



Masal Perisi

Onu farklı yapan en büyük özellik gerçekten masallardan çıkıp gelmiş olmasıdır. Yani, herhangi bir insan örneğin Haziran'da doğmuştur , ama Masal Perisi, puslu bir sonbahar gecesinde, yapraklar biraz sonra dökülüp toprağa karışacaklarının bilinciyle titrerken doğmuştur. Herhangi bir insan öğleyin yemek yiyebilir, ama Masal Perisi o yemeği yerken, yediği etin hangi kuzudan geldiğini, o kuzunun neler yaşadığını, nasıl bir çocukluk geçirdiğini, ne kadar tatlı bir kuzu olduğunu, kesildiği andaki korkularını acılarını da hissederek yer. Bilmem anlatabildim mi bu kahramınızın süper gücünü?..



Seyrüsefer

Gerçek adı Aleksandır Vleçenko Raskolnikov Rusçekev olan bu ünlü şahsiyet engin Sibirya tundralarında doğmuş, zor geçen kış şartlarından mütevellit, sert bir mizaca ve dolgun (öhhöm) düzgün hatlara sahip olmuştur. Hayatının ilk yıllarını erkek olarak geçirdikten sonra kadın olarak daha başarılı olacağına inanmış ve son derece başarılı bir ameliyattan sonra kadınlığa terfi etmiştir. Kavimler göçü esnasında yolu Türkiye'ye düşen Seyrüsefer, burada şöhret basamaklarını çifter çifter tırmanmış, klipler, filmler, sahneler derken kendisine bir artislik vasıl olmuştur. Kadın-erkek-ev kadını- sahne sanatçısı- gezgin vs gibi bir çok özelliği bir arada bulunduran bu renkli simanın süper gücü ise istediği nesnenin ruh halini değiştirebilmesidir. Ruh bükücü gücünün kaynağı bilinmese de, temkinli olmakta fayda vardır.




H1N1

Bu mal hakkında pek bir şey yazmak istemiyorum aslında. En büyük özelliği kelime bükmesidir. İtin tekidir.

5 yorum :

  1. ben senin bacaklarını kıracam bir karşılaşsak ben biliyorum sana ne yapacağımı..aynen itin tekisin. bir kızdım anlatamam sana.. bir söz vardı hatırlamısın. " Ne paranın delisi ne hayatın gölgesi, ne kızların bekçisi ne silahın tetıkçisi olduk...Biz Gönlümüzün efesi ortamların delisi, dostlarımızın kölesi olduk biz"

    Bu sözü çok beğenmiştin. hatırlıyor musun. gerçi sen de unutkanlık çok fazla..


    biliyorsun ben de o yürek var, sen de o yürek yok.. her zaman ki gibi yarı yolda bıraktın bizi.

    Sinirlendim yine iyice gerildim şuan.

    YanıtlaSil
  2. Sen hele bir gel de, ben sana bir kuzu yapacağım tandırda, ben anlatırken sen de kifayetsiz kalamazsın..

    @sewimlibilginim, kardeşim..içindeki güzelliği göremeyenlere söyleyecek söz bulamıyorum. keşkeee.

    @seyrüm, dobra biri.. herkes onu gibi olabilse. sesine güzelliğine tarzına hayranım.keşke gelseee.

    @hebirim,hem güldürdün hem ağlattın..seni anlatmaya kelimeler bulamıyor, sığmıyor,yetersiz kalıyor.. senin o kelime bükmene hayranım.söz ben sana kuzu tandır yapacağım gel sen:)))

    YanıtlaSil
  3. Baktım anlatmaya başlamışsın bize de sıra geldi sanırım diye düşündüm ki ne olsun sayfa okunmuş da bitmiş. Nereli oldukları ne oldukları yönündeki derin bilgilendirmen keyiflide olmuş. Kararlar sebepler nedenler kişilere ait bilirim sınırlarımı da bilirim ben gitmek tam anlamıyla kapılarının kapandığı nokta da başladığından şanslı taraftayım. İstediklerini yaşabilme kararlarımızı hiç kaybetmemek dileğimle.

    YanıtlaSil
  4. sewimsizbilgin dedi ki...

    yorumum anonim çıkacak bari ben, ismimi bırakıyım :)


    Malum tüm ağlardaki hesaplarımı kapadım, sağda solda kalan hesaplarımı da karşılaştıkça kapatmaya devam edeceğim.
    Kapatmamın nedeni hiç kimse değil.
    Sadece insanlara olduğum gibi görünmekten, yoruldum. Başka hiç bir nedeni yok.

    Yazın çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Zaman ayırıp beni andığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Sevdiysen paylaş.