5 Nis 2010

Plants vs Zombies


Ben de bazen oyun oynuyorum. Yo, yo yooo, bahsettiğim seks oyunları, kamçılar vs değil, bildiğiniz pc oyunları. Hani çoluk çocuk oynar ya, oynarken eğlenir, ehe kikiki yapar, tam olarak bahsettiğim bu. Bunu söylemeye utanıyor muyum bilmiyorum, her erişkinin yaptığı bir şey değil bu, ama yapanların sayısının az olmadığını da düşünüyorum, tek sorun bir türlü insanlar bunu birbirine söyleyemiyor, gizli gizli , underground yapılan bir iş bu. Belki bir ara bu insanları toplayıp örgütlemek gerekir, birleşebilsek kendimizi daha rahat ifade edebiliriz eminim. Türkiye'nin kanayan yarasıdır bu, eşcinsellerden daha vahim durumumuz, oyun oyun ergenlerin kendi kimliklerini ortaya koyma zamanı gelmiştir diyorum.
Gerçi benim oynadığım oyunlar çok gelişmiş oyunlar değil, onları da görüyorum 3d FPS (first person shot) ya da FRP (fantastic role play) gibi isimlendirilen bir çok oyun çeşidi ve oyun var, internet cafelerde görüyorum millet gömülüyor, online olanları özellikle saatlerce oynayabiliyorlar. Benim ne bu oyunları oynayabilecek kadar vaktim, ne de o kadar yeteneğim var. Kafam kaldırmıyor öyle oyunları. Arada gün içinde bir saat boşlukta kafa dinlendirmek için oynadığım oyunlar var, en son oynadığım ve bayıldığım iki oyunu tanıtmak isterim size.

Plants vs Zombies

Bu oyunun adını friendfeed'de duydum, birisi bir feed açmıştı, bunu kim sardıysa başıma Allah belasını versin diye. Merak ettim internetten aradım buldum, bulmaz olaydım.
Kabaca oyunun amacı şu, zombiler evinize girip beyninizi yemeye çalışıyor, yani zombiler bildiğiniz zombi, siz de bu tipleri engellemeye çalışıyorsunuz. Zombileri engellemek için kullanabileceğiniz bir çok bitki çeşidi, ve her bitkinin değişik özellikleri var. Her oyun için farklı bitkiler seçmeniz gerekebiliyor, gelen düşmana göre siz belirliyorsunuz kullanabileceğiniz bitkileri. Tabii oyun ilerledikçe bir sürü yeni bitki çeşidi ve güçlü zombi çeşidi ile karşılaşıyorsunuz. Oyun oynadığınız bir kaç çeşit mekan olduğu gibi, gece ve gündüz oyunları da var ki, burada da kullanacağınız bitkiler farklı oluyor. Oyunun en güzel yanı işiniz çıkıp kalktığınızda kaldığınız yerden devam edebilmeniz. Oyun gitgide zorlaşıyor ama normal macerayı oynamak yerine tek oyunluk puzzle ya da minigames bölümleri de var, vakit geçirmek için onları da oynayabilirsiniz. Oyun boyunca para ve bir sürü hediye toplayabiliyorsunuz.
Bu basit ve çok eğlenceli oyunun indirme linkini de vereyim size, belki ilgilenen çıkar. Oyunun boyutu 30 MB, yani son derece ufak.

http://rapidshare.com/files/241936861/Plants.vs.Zombies.senseman.rar

Yukarıdaki adresten sıkıştırılmış dosyayı indirdikten sonra, bir klasöre çıkartın, Plants vs Zombies Installer.exe adlı dosyayı çalıştırın oyun kurulsun ama oyunu çalıştırmayın. Oyunu ve kurulum ekranı kapattıktan sonra crack içindeki PlantsVsZombies.exe isimli dosyayı alıp, bilgisayardaki oyunu kurduğunuz yerdeki aynı isimli dosya ile değiştirin. Böylece full versiyonu olmuş oluyor. (Görselleri ve oyun linkini http://oyuncehennemi.com adresinden aldım)

6 yorum :

  1. Gün stresli dolayısıyla azıcık kaçacak yerler arıyor insan. Hiç düşündürmeyecek öyle çok zorlamayacak türden. Arada oynuyorum bende. Fırsat buldukça. Ama kolay olmalı benim için. Çünkü fazla yorucu olursa ya da yoğunlaşmak bu sefer de aklım oyunda kalıyor ve yapamadığım için sinir oluyorum. İş yüküne kendimce bir sorumluluk daha eklemiş oluyorum. Bir ara zekâ sorularına takmıştım. Devamlı problem çözmeye çalışıyordum mantıklı mantıksız bir sürü soru. Neyse ki kurtuldum ondan. Oyun oynamak en güzeli.

    YanıtlaSil
  2. Bunu kesinlikle tavsiye ederim o zaman Serap, hoş vakit geçirmek için birebirdir.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir oyuna benziyor. Ama bağımlılık yapar diye endişe ettim. Hiç bulaşmasam mı acaba..

    YanıtlaSil
  4. Neslihan hanım bu değil de son tanıttığım oyun asıl bağımlılık yaratıyor. Bunu bırakabiliyor canınız isteyince açabiliyorsunuz en azından.

    YanıtlaSil
  5. Plant vs Zombies Full (Resimli Anlatım Tek Link)

    Sistem Gereksinimleri:

    İşletim Sistemi: Windows 2000 / XP / Vista
    İşlemci: 1.2GHz
    RAM: 512 MB
    Ekran Kartı: 128 MB
    DirectX: 8.0 veya üstü

    Valla hiç bir şey anlamadım sayfayı otomatik çevirmişsin heralde. Ben yinede girenler için oyununun crackli FULL versiyonunu koyayım.
    Kendi upload'um içinde kurulum ve crack'in nasıl yapılacağını gösteren resimli anlatımda var. Şimdiden iyi eğlenceler...

    http://freakshare.com/files/mpgzmpdx/Plants.vs.Zombies.rar.html

    YanıtlaSil
  6. Serdar bey biz acemiliğimizdrn indiremiyoruz oyunu yardimci olabilirmisin

    YanıtlaSil

Sevdiysen paylaş.